אחד הטרנדים החמים בשנים האחרונות בעולם עיצוב הבית והחוץ הוא השימוש בבטון – חידוש עיצובי שבא אלינו מהמזרח הרחוק. מדובר למעשה בבטון אדריכלי – המשמש לריצוף פנים וחוץ, חיפוי בניינים, ספי אבן ועוד. בריצוף לרוב מדובר באריחים שלמים וגדולים.

על מנת לשמר את איכותו וחייו של הבטון האדריכלי, יש להקפיד לבצע תחזוקה שוטפת לאריחים – מדובר למעשה בפעולת סילר לאיטום מושלם של האריחים.

פארק האבן, אחת החברות הוותיקות והמובילות בארץ בעבודות אבן טבעית, מספקת ללקוחותיה גם שירותים של תחזוקת אבן, שימור, ניקוי וחידוש – כולל תחזוקה של בטון אדריכלי. בין אם מדובר בשימור, ניקוי ועוד.

תחזוקת בטון אדריכלי למעשה מבוצעת באמצעות סילרים על בסיס ננו – מדובר בסילר בלתי נראה, המונע ספיגות של נוזלים למשטחי בטון (כולל בטון מסורק חיצוני) וגם מעניק ציפוי בלתי נראה נגד עובש, פטריות. פעולה זו גם מונעת התפתחות סדקים והתפוררות האריחים.

נציין כי ניתן לקבל את הסילרים בעצמם לטיפול בשיטת "עשה זאת בעצמך", אך כמובן גם לקבל את העבודה עצמה וליהנות מעשרות שנים של ניסיון בטיפול בחומרים אלה.

מעוניינים לשמוע עוד על החשיבות של תחזוקת אבן טבעית, משטחי בטון, ריצוף בטון ועוד? צרו קשר עם המומחים של פארק האבן. השאירו פרטים באתר או התקשרו אלינו.

צרו קשר עם פארק האבן >>

ריצוף חוץ לאחר השלמת סילר לאיטום האבנים (פארק האבן)

ריצוף חוץ לאחר השלמת סילר לאיטום האבנים (פארק האבן)