X

חיפוי אבן פנים

חיפוי אבן הפך בשנים האחרונות לאחד מאמצעי העיצוב הנפוצים והאהובים ביותר בישראל.

מתכננים שדרוג לחלל הבית או המשרד? זה הזמן לדעת הכל על חיפוי אבן פנים, המהווה את אחת מטכניקות העיצוב הפופולאריות. היום תוכלו למצוא יותר ויותר בתים פרטיים, דירות מגורים ואף משרדים, חנויות ובתי עסק שבהליך עיצובם נעשה שימוש בטכניקת חיפוי אבן פנים. טכניקה זו מיועדת לכל שטחי המגורים, לרבות, חיפוי אבן בשטח הסלון באמצעות חיפוי קיר מרכזי, חיפוי חלל המטבח, חיפוי חדרי אמבט ועוד.
היתרון הבולט של השיטה נמצא גם במראה העיצובי המרענן והמיוחד אותו מעניק חיפוי האבן וגם הבידוד האופטימאלי של הקיר המחופה מפני חום, קור, נזילות, רטיבות ומוקדי רעש. בנוסף, חיפוי אבן פנים הינה פעולת בניה פשוטה המאפשרת לכם לעדכן את אריחי החיפוי אחת למספר שנים, וכפועל יוצא מכך ליהנות ממראה עיצובי חדש בתוך חלל המגורים הקיים.

חיפוי אבן פנים – כיצד תשיגו מראה מרשים יותר?

ראשית, הגדירו את שטח הקיר בו אתם מעוניינים שיופיעו החיפוי. בחירת הקיר אמורה להתבצע בהתאם לאופי העיצובי של הבית, מיקום הקירות ביחס למבנה (חיפוי קירות מומלץ לבצע על גבי קירות הגובלים עם חוץ המבנה, וכפועל יוצא מכך ליהנות מבידוד טוביותר). לאחר הגדרת שטח הקיר אשר ישמש לצרכי חיפוי פנים, בחרו את סוג האבן המותאמת ביותר.

אבני חיפוי אמורות להיות בעובי מקסימאלי של 1.5 ס"מ. כמו כן, מומלץ לבחור באבנים שיאפשרו לכם לבצע חיפוי ללא מרווחים ופוגות בין הבריקים השונים, וזאת על מנת לשמר את המראה הטבעי של האבן על גבי הקיר. דבר שלישי ואחרון שחשוב לדעת על חיפוי אבן לצרכי עיצוב פנים זה שאת עבודת החיפוי מומלץ לבצע על ידי קבלן חיפוי מקצועי המתמחה לא רק בביצוע העבודה אלא גם בהגדרת האופי העיצובי של הקיר המחופה.

אנחנו ב-"פארק האבן", מעמידים לרשותכם ניסיון מקצועי רב שנים בתחום חיפוי אבן פנים וחוץ. היכולות המקצועיות שלנו לצד היצע אבני החיפוי העומדות לרשותנו, מאפשרים לכל אחדואחת מכם ליהנות ממלאכת חיפוי מרשימה ומרהיבה ביופייה. מעוניינים בחיפוי אבן לקירות הבית? צרו איתנו קשר ונשמח לסייע.

חיפוי
`
בודק...