X

חיפוי קירות פנים

שדרגו את עיצוב הבית עם חיפוי קירות באבן טבעית
הקירות הלבנים המוכרים לכולנו הם כבר לא האפשרות היחידה כאשר מחליטים לעצב את הבית, או כאשר נכנסים לבית חדש. האופציה הפופולארית כיום היא חיפוי קירות פנים.

כיום, אפשר למצוא שלל אופציות עיצוביות מדהימות, ואחת המרכזיות שבהן היא חיפוי קירות פנים – חיפוי הקיר בעזרת אבנים ואמצעי חיפוי נוספים מעולם האבן. חיפוי פנים מתייחס לשורה ארוכה של סוגי חיפויים, שנחשבים כיום נפוצים למדי:

  • חיפוי פנים באמצעות אבן טבעית
  • חיפוי לקירות הבית בעזרת שיש
  • חיפוי בעזרת בריקים לעיצוב הבית

חברת פארק האבן מחזיקה בדגמים רבים של חיפויים שיכולים להתאים לחלקו הפנימי של הבית. החיפויים נחלקים לסוגים שונים, בהתאם לצבעם, למידותיהם, למאפייני האבן ועוד. כך לדוגמה, חיפוי מאבן גיר נחשב לבעל כושר ספיגה גבוה יחסית לחיפוי מאבן גרניט, ולכן האחרונה תתאים יותר לחיפוי קירות המטבח או חדר האמבט, אשר ידועים כחללים שהלחות בהם גבוהה וכך גם הסיכוי להיווצרות כתמים על קירותיהם. מחפשים עבודות אבן לבית ברמה הגבוהה ביותר? צרו איתנו קשר בטלפון: 077-667-0290 ונשמח לסייע ולספק הצעת מחיר אטרקטיבית.

כפי שניתן להבין, חיפוי פנים אינו משמש אך ורק למטרות עיצוביות: החיפויים מגנים על הקיר עצמו, וכך מבטיחים שיהיה יציב ו'בריא' יותר, מה שיתרום למצבו של הבית ויבטיח מבנה חזק יותר לאורך שנים.

חיפוי קירות פנים עם בריקים בסלון

חיפוי קירות פנים עם בריקים בסלון

ועדיין, השימוש בחיפויי פנים אינו נוגע רק לקירות הבית המשמשים קירות תמך, אלא גם לקירות פנימיים ואף לחלקים ספציפיים בקירות (לדוגמה: סביב הטלוויזיה). ככל שמתקדם תחום העבודות באבן, כך גדל מבחר האפשרויות שעומדות לרשות הלקוח, והוא יכול לבחור לעצמו חיפוי קיר פנימי שיהיה גם יפה וגם איכותי. כאשר ניגשים לבחור חיפוי לפנים הבית, חשוב לשים לב לכמה נתונים, כדוגמת סגנון העיצוב המבוקש והאזור שבו יותקנו החיפויים (כפי שכבר ציינו, לעניין הלחות, לדוגמה, יש כאן חשיבות רבה).

חיפוי קירות פנים עם פארק האבן

באשר לסגנון, המבחר העצום של חיפויי הפנים שאותו מציעה לכם חברת פארק האבן מבטיח שתוכלו למצוא בקלות את הפריט המתאים לכם. סוגי האבן הרבים שבהם אנו משתמשים, לצד שלל שיטות העיבוד, מבטיחים לכל לקוח מבחר גדול מאוד של חיפויים, שיכולים להתאים לכל סגנון עיצוב – מעתיק וכפרי ועד אלגנטי ומודרני. אם אתם מחפשים חיפוי קירות לפנים הבית שלכם, נשמח מאוד לראותכם אצלנו.

קראו עוד: חיפוי אבן חיצוני

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

חיפוי קירות פנים באבן
`
בודק...