X

חיפוי חוץ

עבודות אבן טבעית לחיפוי קירות חוץ מבית פארק האבן
מראה מודרני, מראה כפרי, מראה עתיק, כניסה ייחודית, שילוב טבעי עם המרפסת והגינה, חיבור לריצוף ולמדרגות ועוד. אלה רק חלק מהתכונות, המאפיינים והאפשרויות העיצוביות הרבות שקשורות לעולם של חיפוי חוץ. בכל פרויקט של עיצוב חוץ הבית, יש צורך ליצור מעטפת שלמה באמצעות חיפוי קירות חוץ הבית.

חיפוי חוץ עם פארק האבן

אנחנו בפארק האבן מבצעים מגוון עבודות חיפוי קירות על ידי שימוש באבן טבעית איכותית בלבד ובמגוון העיבודים המוכרים (נסור, התזה, טובזה ועוד) ופועלים ליצירת הרמוניה עם ריצוף החוץ, הגינה, אבני המדרך ועוד.

כאן באתר תוכלו להתרשם ממגוון הפרויקטים שביצענו בתחומי חיפוי אבן וריצוף חוץ באמצעות עבודות אבן טבעית. בין הדוגמאות הפופולאריות לחיפוי אבן לקירות חוץ תוכלו למצוא אבן ירושלמית, אבן כורכר, אבן תרקומיא, אבן חירבה, בזלת ועוד.

יש לציין כי אחת האבנים הפופולריות לחיפוי אבן חוץ היא טרוורטין, שמעניקה לבית מראה טבעי וקסום. אנו בפארק האבן עובדים עם טרוורטין איכותי וטבעי וניתן ליצור איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים בנושא. עבודות חיפוי וריצוף באבן טבעית דורשות אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר, בעלי ניסיון של עשרות שנים והיכרות עם תנאי שטח שונים, עיבודים שונים, סוגי אבנים רבים ועוד. פארק האבן עובדת במגוון פרויקטים מאבן טבעית כבר מעל 20 שנה.

מעוניינים בביצוע פרויקט חיפוי קירות חוץ באבן טבעית? לבית פרטי, בניין מגורים משותף, חברות וארגונים, פרויקטים ברחבי העיר, מקומות ציבוריים ועוד? השאירו פרטים באתר וניצור אתכם קשר בהקדם.

מוזמנים גם להתקשר לקבלת ייעוץ מקצועי בנושא והצעות מחיר בהתאמה אישית עבורכם.

חיפוי חוץ – דקורציה לצד בידוד

חיפוי אבן חיצוני מעבר להיותו אמצעי דקורטיבי לעיצוב חזית מבנה המגורים, מהווה גם אמצעי אידיאלי לבידוד חלל המגורים מפני חום, קור, רטיבות ורעש. חיפוי הקירות החיצוניים של המבנה נעשים באמצעות אבנים טבעיות, גרניט, שיש ואבן, וכל זאת בהתאם לאופי המבנה ולהגדרות העיצוב הכלליות של המבנה.

חיפוי אבן לקירות חוץ המבנה נחשב בשנים האחרונות לאחד הטרנדים הפופולריים ביותר בכל הקשור לתחום הבניה והעיצוב.

חיפוי הקירות החיצוניים מייצרים הגנה מרבית על המבנה, וכפועל יוצא מכך, תורמים לעמידות גבוהה הבאה לידי ביטוי בירידה משמעותית מסימני בלאי וסימני פגעי מזג האוויר והסביבה.

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב החל מאבן כורכר ועד בריקים מאבן טבעית. ההיצע הנרחב מאפשר לכם ליהנות מגדלים וצבעים בהתאמה אישית, דבר המרחיב את אפשרויות העיצוב החיצוני של המבנה.

מאפייני חיפוי אבן חיצוני

בניגוד לאבני חיפוי פנים המגיעים בעובי של עד 1.5 ס"מ, אבנים המשמשות לפרויקטים של חיפוי חוץ הן אבנים מסיביות יותר והן מגיעות גם בעובי של 4-5 ס"מ. ככל שעובי האבן גדול יותר, כך מלאכת ההרכבה שלה מורכבת יותר, אך מצד שני אבנים אלה מאפשרות לכם ליהנות מבידוד טוב יותר לחלל המגורים.

מלאכת ההרכבה של אבן בעבודות אלה מתבצעת בעזרת קשירות מיוחדות על גבי קירות המבנה. כיום נהוג לחפות חללים מסוימים משטח המבנה וזאת כחלק מעיצוב תכנוני או אדריכלי המיועד הן לצרכי דקורציה והן לצרכי בידוד. בחירת אבני החיפוי חייבת להתבצע בהתאם לאופי המבנה, גודל הקירות החיצוניים, התכנון האדריכלי של המבנה ועיצוב הפנים, וכל זאת על מנת לייצר הרמוניה חזותית בין החלק החיצוני של המבנה לבין חלקו הפנימי.

בשנים האחרונות הולכת וגוברת הפופולריות של אבנים עתיקות המוכרות גם בשם: אבני פירוק (אבן חירבה). אבנים אלו מגיעות ממקומות שונים ברחבי העולם וגילם מגיע לעיתים גם ל-600 שנה!

אבנים אלו מיועדות בעיקר למבנים המעוניינים להשיג מראה עתיק וייחודי בצידו החיצוני. מרבית האבנים מגיעות ממבנים עתיקים בעולם שעברו הליך של פירוק והן מגיעות לארץ כאשר הן כבר מותאמות לצרכי הלקוח. רוצים לדעת יותר על עבודות אבן טבעית לעיצוב הבית? עומדים לבנות, לשפץ או לשדרג את חזית המבנה? אצלנו ב-"פארק האבן", תוכלו למצוא את כל השירותים המקצועיים הנדרשים לעבודות אבן לעיצוב ברמה הגבוהה ביותר ובמקצועיות ללא פשרות.

`
בודק...