תחזוקת אבן טבעית. נושא חשוב שלא תמיד נלקח בחשבון אחרי ביצוע פרויקט איכותי ומושקע באבן טבעית. אנחנו בפארק האבן מאמינים בשלמות האבן ולכן אחת לכמה שנים אנחנו ממליצים לבצע טיפול או תחזוקה לאבן.

אז כאשר מדברים על תחזוקת אבן טבעית, למה בדיוק אנחנו מתכוונים? ובכן, מדובר בביצוע עבודות חידוש סילר, קרצוף וניקיון האבן, על מנת שיתקבל מראה חדש, בדיוק כפי שהיה לאחר ההתקנה המקורית. המטרה היא לפעול למניעת נזקים בעתיד ותיקונים קיימים, מה שעשוי לשמור על מראה מרהיב לאורך זמן.

ריצוף חוץ לאחר השלמת סילר לאיטום האבנים (פארק האבן)

ריצוף חוץ לאחר השלמת סילר לאיטום האבנים (פארק האבן)

איך זה עובד?

אחת לתקופה שנגדיר יחד עם הלקוח, המומחים של פארק האבן יגיעו לנכס ויטפלו באבן לפי הצורך – איטום, סילר, ניקיון ועוד. המטרה? להחזיר לאבן את המראה המקורי.

סילרים על בסיס ננו וחומרי ניקוי

במקביל לטיפול התחזוקתי, אנחנו מוכרים מוצרי ניקיון לאבן טבעית, סילרים לאיטום על בסיס ננו, חומרים האוטמים את האבן נגד ספיגה. מדובר בסל מוצרים מקיף שנותן מענה לצרכי הלקוח.

דוגמאות לסילרים:

  • ננו סטון – ציפוי בלתי נראה, דוחה מים ומונע ספיגות למשטחי אבן ושיש
  • ציפוי BO-STONE – מונע כתמים באבן, מונע ספיגות באבנים מינרליות
  • ננו רובה NR – תוסף לרובה המונע עובש, סדקים והתפוררות. ניקוי קל
  • ננו ציפויים – ציפוי בלתי נראה נגד עובש ופטריות, הניתן ליישום על צבע אקרילי. מעולה לחדרי אמבטיה
  • ציפוי Q-10 – מיועד לריצוף אבן טבעית מתחת למים – טכנולוגיה ייחודית לטיפול שאינה מצריכה ריקון הבריכה
  • קוריאן גארד – ציפוי ייעודי למשטחי קוריאן המונע כתמים ומחדש משטחי קוריאן, קיסר או קוורץ

אנחנו בפארק האבן גם מספקים חומרים לאיטום דק עץ בגינה או במרפסת. חומרים המייצרים שכבת הגנה לדקים, על מנת שהעץ לא יקבל רטיבות ולא יעבור שינויים או עיוותים במראה. כמוכן, החברה מבצעת איטום עם מקדמי חיכוך למניעת החלקה על אבן, שעשויה להיטב במשטחי חוץ וסביב בריכה.

יש לציין כי אנו בפארק האבן מחזיקים חומרי ניקוי לאבן ולעץ – חומרים ריחניים הנותנים הגנה מפני נזקים ובלאי. האבן זוכה לשכבות הגנה אחת על גבי השנייה, כך שאת הסילר האיכותי ניתן יהיה לחדש אחת ל-5 שנים (במידה שמדובר בסילרים על בסיס ננו). מניסיון רב שנים, תחזוקה לאבן טבעית יכולה להתבצע על בסיס חודשי, שנתי או אחת לכמה שנים, כתלות בסוג הפרויקט והנכס.

פארק האבן, הפועלת מעל ל-25 שנה בתחום האבן הטבעית, מספקת שירותי תחזוקה וטיפול לאבן טבעית בבתים פרטיים, מלונות, מוסדות ציבור ונכסים שונים. אנחנו דואגים לבצע טיפולי מנע ותחזוקה לאבן בטרם תגיע למצב שבו כבר יהיה קשה לטפל ולתקן. טיפולים אלה מונעים התפוררות ונזקים למראה האבן.

להתייעצות בנושא תחזוקת האבן או לקבלת הצעת מחיר שוטפת לתחזוקה, צרו איתנו קשר ונשמח לסייע.

אבן טבעית - נדרשת תחזוקה שוטפת