הכירו את אחת האבנים המרתקות ביותר לעבודות באבן טבעית – אבן צפחה. לצפחה יש מגוון שימושים נפוצים – החל מחיפוי חוץ מאבן טבעית לבית ועד חיפוי פנים, ריצוף פנים וריצוף חוץ. ניתן להשיג את אבן הצפחה לחיפוי ולריצוף במגוון צבעים – טבעיים – אבן שחורה, אפורה, צפחה ירוקה, צבע בז’, לבן ועוד.

ניתן לעבד את הצפחה במגוון של עיבודים, כאשר הנפוץ ביותר הוא עיבוד בגימור טובזה. צפחה טבעית מגיעה בשכבות, ולכן גם ניתן להשתמש בה בעיבוד גושני. המראה הגושני של האבן נובע מהעובדה שהיא למעשה בנויה מגבישים צפופים, השוכנים זה לצד זה או אחד על השני.

חיפוי אבן צפחה כולל עימו מספר יתרונות בעולם עיצוב הבית. מעניק חזית ומראה יוקרתי לבית, בכניסה, במבואה, בסלון הבית ועוד. ריבוי השכבות של הצפחה מאפשרות לכם להעניק לבית נופך צבעוני, אסתטי, אותנטי, יוקרתי, ובעיקר – טבעי.

סלעי אבן צפחה נמצאים במקומות רבים בעולם, כולל כאן בישראל. פארק האבן, המספקת ומבצעת עבודות באבן טבעית מעל ל-25 שנה, מתמחה גם בעבודות טבעיות עם אבן צפחה ומציעה ללקוחותיה מגוון אפשרויות. מעוניינים בביצוע פרויקט לבית? מעוניינים לקבל הצעת מחיר או ייעוץ בנושא לשימוש בצפחה? צרו איתנו קשר, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

`
Checking...